Parkijad eelistavad tuttavaid ja mugavaid lahendusi

03.04.2023

Inimeste jaoks on parkimine viimane, millega nad iga päev tegeleda sooviksid, seega tuleks teenus neile võimalikult mugavaks muuta.

Parkimine ei ole kliendile teenus omaette, kuna keegi ei tule parkima parkimise pärast, vaid pargib oma sõiduki, et mõnda muud teenust tarbida. See tähendab ka seda, et parkimine on väga asukohapõhine teenus. Keegi ei tule ühtegi hoonesse vaid parkimise pärast, kuid ebamugavate parkimistingimuste tõttu tulemata jäetakse küll. Enne on klient nõus paar eurot välja käima, kui läheb tasuta parkima kuhugi, kus ei ole loodud piisavalt kutsuvaid ning mugavaid tingimusi. Kliendikogemus ja kasutuse mugavus peaks olema iga parkimishoone loomise juures esmatähtis.

Negatiivne kliendikogemus ei saa olla eesmärk! Parkimiskorraldus on üks osa hoonete ja piirkondade terviklogistika projekteerimisest, millel on väga suur mõju. Kui äri omanik teeb enda poolt kõik kliendi heaks, aga parkimine on probleemne, jääb inimestele halb üldmulje. Keegi ei tule kaubanduskeskustesse parkima, vaid muid teenuseid tarbima. Aga kui autot kuhugi jätta pole, sissesõit parklasse või parkimismajja on ebamugav või tema sõiduk pargitakse kinni, ei pruugi see klient enam tagasi tulla. EuroPark lahendab parkimisprobleeme kinnistuomaniku vaates - aitame ehitajaid, projekteerijaid, haldajaid ja omanikke oma aastatepikkuste kogemustega juba projekteerimisel ning kontseptsioonide loomisel. Pealtnäha ebaefektiivsem ruumikasutus võib tähendada suuremat käivet tulevikus, sest klientidel mugavam parkida. Kui kaotada sajast parkimiskohast kaks, aga see-eest on inimestel julge ja mugav parklasse sõita ja parkida, sest seal pole kartust tekitavaid rampe või liiga järske pööranguid, siis teenib vähemate kohtadega rohkem. Sageli on nii, et projekteerija teab efektiivseid lahendusi ja kandekonstruktsioonide tugevusi, aga ei tea, kuidas hallata pärast 1000 parklakohta nii, et parkijad oleksid rahul. Siin saame teha väga tõhusat koostööd, et kaupmees ei kaotaks ühtegi klienti parkimiskorralduse pärast. Kehvasti planeeritud parkla ja parkimiskorraldus mõjutab majaomanikke aastakümneid. Paneme väga suurt rõhku erinevate tarkvaraliste lahenduste arendamisele, mõeldes pidevalt, kuidas oma klientide „tühja” haldamist ja ajakulu vähendada. Uuendused on tegelikult võrreldes veel mõne aasta tagusega muljelt avaldavad – kliendid ei pea enam jooksma parkimiskaartidega mööda parklat, vaid olemas on autonumbri automaattuvastusega tõkkepuusüsteemid ja mobiili teel maksmine ka parkimismajades. Trend on vähendada liigutusi ja hoida kokku väärtuslikku aega.

 

Oleme rõõmuga avatud koostööle, seega võtke meiega ühendust ja arutame koostöövõimalusi! Meie kontaktid leiad SIIT.

 

Karol Kovanen, EuroPark'i tegevjuht

Läbi tuleb asjad mõelda juba projekteerimisel, sest raudbetooni valatut enam väga ei muuda. Projekteerijad on insenerid, nad teevad oma tööd professionaalselt lähtuvalt normatiividest. Ühtegi maja pole valesti projekteeritud tehnilisest vaatest. Küll aga on enamus majade projekteerimisel tehtud nö psühholoogilisi vigu. EuroPark’il on 20 aastat kogemust ja enam kui 500 parkimisala, sh nii büroohooneid, kaubamaju kui ka haiglaid. Meil on tegelik statistika ja teadmine, kuidas päriselt on. Elu näitab, et inimesed käituvad päris elus arvutimudelist erinevalt. Mudelid nt ei arvesta pöörderaadiuste jm osas inimeste hirmuga. Pöörava rambi peal näeb juht rooli tagant seina, aga mitte kapotiääre taha peituvat rambiäärt. Tekib tõrge ja auto enam ideaaltrajektooril ei liigu, veljed saavad kriimustusi ja auto külg jutid. Külastuse emotsioon on rikutud ja hirm selle parkimismaja ees tekkinud. Äriliselt tundub mõistlik suruda teatud alale väga palju parkimiskohti, aga reaalsuses see nii ei toimi nagu ideaalmudel arvutiekraanil. Uuringud näitavad, et tõrkeid tekitavate projekteerimisvigade tõttu nagu sissesõit valel kohal, liiga kitsad parkimiskohad või keeruline keerdramp võivad kahandada lühiajaliste parkijate arvu konkreetses markimismajas lausa viiendiku võrra. Inimeste jaoks on parkimine viimane, millega nad iga päev tegeleda sooviksid, seega tuleks teenus neile võimalikult mugavaks muuta.

Tagasi uudiste lehele

Tule peole! Laulu- ja tantsupeo ERIPAKKUMINE

20.06.2023

Perioodil 26.06-02.07.2023 parkimine  EuroPark´i Tallinna väliparklates 30% soodsam

[...]

Loe veel

Oluline info suvitajale! Pärnu linn ei luba enam matkaautodel ranna piirkonnas parkida

13.07.2023

Hea matkaautoga parkija!
Ranna pst 4 parkla kuulub Pärnu linnale ja vastavalt Pärnu linnavalitsuse otsusele ei ole alates 26.06.2023 matkaauto või haagissuvila parkimine antud parklas kahjuks lubatud. 

Kui olete juba parkimise eest tasunud, siis on lubatud parkida tasutud aja lõpuni. Perioodi lõppemisel palume teil sõiduk ümber parkida. EuroPark siiralt vabandab tekkinud ebamugavuste pärast. Järgmisel korral oleme parklaoperaatorina kohustatud käsitlema matkaauto parkimist parkimistingimuste rikkumisena ning väljastama leppetrahvi summas 30 eurot.  

Lähimad EuroPark’i parklad, kus matkaautoga parkimine on lubatud, asuvad järgmistel aadressidel:
Lootsi 10, Pärnu / EP289 Sadama 7
Pärnu / EP306 Aia 2a 
Pärnu / EP295

Lisainformatsioon parkimise võimaluste kohta Pärnu külastajatele: www.visitparnu.ee  
Täname mõistva suhtumise eest!   

Loe uudist siit: https://www.err.ee/1609030601/parnu-ei-luba-matkaautodel-rannapiirkonnas-parkida

[...]

Loe veel